5 wskazówek jak zdobyć więcej Instagram followers

5 wskazówek jak zdobyć więcej Instagram followers

5 wskazówek jak zdobyć więcej Instagram followers

Chcesz wiedzieć, jak zdobyć więcej Instagram followers? Nie musisz płacić za fałszywych obserwujących ani korzystać z botów – po prostu postępuj zgodnie z naszym przewodnikiem.

5 wskazówek jak zdobyć więcej Instagram followers
5 wskazówek jak zdobyć więcej Instagram followers

Jesteś nowy w mediach społecznościowych lub dopiero próbujesz zbudować swoją markę online? Prawdopodobnie zastanawiasz się, jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie.

Zapoznaj się z naszym szczegółowym przewodnikiem, aby dowiedzieć się, jak organicznie zwiększyć liczbę obserwujących na Instagramie.

5 prostych kroków, aby zdobyć więcej obserwujących na Instagramie

  • Krok 1: Położyć fundamenty
  • Krok 2. Stwórz świetną treść
  • Krok 3. Upewnij się, że można Cię znaleźć
  • Krok 4. Zaangażuj swoją społeczność
  • Krok 5. Nie przestawaj się uczyć

jak zdobyć więcej followers na Instagramie

Krok 1. położenie fundamentów

Przemyślana strategia marketingowa na Instagramie

Jeśli chcesz być skuteczny w mediach społecznościowych, potrzebujesz jasnego planu.

Zdobycie większej liczby obserwujących na Instagramie to świetny cel początkowy. Jednak sami obserwujący nie stworzą udanego konta na Instagramie. Twój cel musi być częścią szerszego planu, który łączy się ze strategią biznesową i celami marketingu społecznościowego.

Zastanów się, dlaczego chcesz mieć więcej obserwujących na Instagramie. Co tak naprawdę chcesz osiągnąć? Może chcesz:

  • zwiększenie świadomości marki
  • zwiększyć sprzedaż produktów
  • zwiększyć ruch w witrynie.

Skupienie się na tych celach biznesowych pomoże zachować spójność konta na Instagramie. Pomoże ci to opowiedzieć atrakcyjną historię marki, która spodoba się nowym odwiedzającym profil i pomoże ci zbudować (i utrzymać) lojalnych obserwujących.

Pakiety dla influencerów -> Obserwujący i polubienia na Instagramie, najwyższa jakość wyświetleń Twojego profilu!

Kup obserwujących na Instagramie >>

Kup polubienia na Instagramie >>

Kup wyświetlenia na Instagramie >>

Zdefiniuj swoją grupę docelową

Zadaj sobie kilka pytań na temat tego, do kogo próbujesz dotrzeć:

  • Gdzie mieszkają?
  • Jaki rodzaj pracy wykonują?
  • Kiedy i jak korzystają z Instagrama?
  • Jakie są ich bolączki i wyzwania?

Odpowiedzi na te pytania pomogą ci tworzyć treści, które łączą cię z osobami na Instagramie, które najprawdopodobniej będą cię śledzić.

Pomogą ci również konsekwentnie dostarczać treści, którymi twoi odbiorcy są zainteresowani przez długi czas

Tworzenie spójnej historii marki i estetyki

Może chcesz pokazać, jak powstaje Twój produkt. Albo uczłowieczyć swoją markę, dzieląc się perspektywą pracownika. Marka aspiracyjna może prezentować styl życia lub osiągnięcia klientów.

Bez względu na to, co chcesz osiągnąć, ważne jest, aby zachować spójny głos marki, osobowość i wygląd.

Twoje posty powinny być łatwo rozpoznawalne na pierwszy rzut oka. Pomyśl o swojej sieci Instagram jako o jednej spójnej całości. Zawsze możesz użyć Instagram Stories do udostępniania treści, które nie do końca pasują do wyglądu i stylu Twojego głównego kanału.

Twoje produkty również nie muszą wyglądać tak samo. Możesz użyć stylizacji, aby nadać swojej siatce jednolity wygląd, tak jak robi to @themillerswifecustomcookies:

The Miillers Wife Custom Cookies Instagram profile
Zdroj: @themillerswifecustomcookies

Używanie słów kluczowych do wyświetlania w wyszukiwarce

Zanim ludzie będą mogli śledzić Cię na Instagramie, muszą Cię znaleźć. Jednak nie wszystkie teksty na Instagramie można przeszukiwać. Tylko dwa pola na Instagramie przyczyniają się do wyników wyszukiwania: imię i nazwisko oraz nazwa użytkownika.

Nazwa użytkownika to Twój login na Instagramie. Powinna ona być spójna z nazwą użytkownika używaną w innych serwisach społecznościowych, ponieważ ułatwia to znalezienie użytkownika. Użyj nazwy swojej marki lub jej odmiany, której ludzie prawdopodobnie użyją podczas wyszukiwania Twojej marki.

Nazwa może mieć dowolną formę, ale nie więcej niż 30 znaków. Nie chcesz używać słów kluczowych, ale umieszczenie najbardziej odpowiedniego słowa kluczowego w polu nazwy może ułatwić znalezienie.

Na przykład pisarka Claudia Laroye (@itsclaudiatravels) zawiera w swojej nazwie na Instagramie frazę kluczową „pisarka podróżnicza”. Teraz osoby szukające treści podróżniczych lub pisarzy mają większe szanse na jej znalezienie.

Claudia Laroye's Instagram name includes her job

Zdroj: @itsclaudiatravels 

Optymalizacja biografii i profilu na Instagramie

Dwie trzecie wizyt na firmowych profilach na Instagramie pochodzi od osób nieobserwujących. Jeśli Twoja biografia i profil przekonają ich do kliknięcia przycisku obserwuj, odwiedzający mogą stać się obserwującymi.

Profil zawiera pola z imieniem i nazwiskiem oraz nazwą użytkownika (wspomnianą powyżej), witryną internetową i biografią.

Twoja biografia może mieć maksymalnie 150 znaków, więc wykorzystaj ją w pełni. Wyraź tożsamość swojej marki i pokaż nowym użytkownikom, dlaczego powinni Cię obserwować. Jakiego rodzaju treści mogą się spodziewać?

To bio od @abstractaerialart podsumowuje cel i obietnicę konta w szybki i łatwy do przyswojenia sposób:

Abstract Aerial Art instagram bio

Zdroj: @abstractaerialart 

Jeśli masz konto profesjonalne (biznesowe lub Creator), możesz umieścić w swoim profilu dodatkowe informacje, takie jak dane kontaktowe, rodzaj działalności i lokalizacja.

Krok 2. Tworzenie świetnych treści

Zaprojektuj piękną siatkę Instagrama

Jasne, może się to wydawać oczywiste, ale ma kluczowe znaczenie, gdy myślisz o zdobywaniu obserwujących na Instagramie. Każdy post na Instagramie musi być wysokiej jakości i atrakcyjny wizualnie.

Gdy nowi użytkownicy odwiedzają Twój profil, treść powinna sprawić, że będą chcieli zobaczyć więcej (i kliknąć przycisk obserwuj).

Wyrazy uznania dla fotografa komercyjnego @nelsonmouellic za ten wizualny wyczyn.

how to get more instagram followers: design a gorgeous Instagram grid like @nelsonmouellic

Pisz atrakcyjne, długie podpisy

Instagram to wizualna platforma mediów społecznościowych, ale świetne podpisy na Instagramie pomogą Ci uzyskać większy zasięg i zaangażowanie.

Oto kilka kluczowych strategii, o których należy pamiętać:

  • Umieść najważniejsze słowa na początku. Jeśli nagłówek jest dłuższy niż 125 znaków, użytkownicy muszą kliknąć „więcej”, aby zobaczyć cały nagłówek. Wykorzystaj w pełni pierwsze słowa, aby zainspirować do dalszych kliknięć.
  • Zadaj pytanie. Ułatw swoim odbiorcom pozostawienie komentarza. Zwiększy to zaangażowanie i sprawi, że Twoje konto będzie bardziej widoczne dla większej liczby osób.
  • Używaj emoji. Emoji dodają różnorodności i mogą sprawić, że podpis będzie bardziej kuszący. Upewnij się tylko, że używasz tych emoji poprawnie!
  • Wypróbuj różne długości podpisów. Nasze dane pokazują, że długie podpisy mają większe szanse na zwiększenie zaangażowania, ale bardzo krótkie podpisy mogą być również bardzo skuteczne, gdy grafika mówi sama za siebie.

Will Tang z Going Awesome Places publikuje świetne zdjęcia ze szczegółowymi podpisami, które opowiadają historię kryjącą się za ujęciem. W swojej biografii na Insta opisuje siebie jako „twórcę absurdalnie szczegółowych planów podróży i przewodników”. To powiedziawszy, takie podejście do podpisów jest bardzo właściwe…

Publikuj treści, które mają być udostępniane.

Twoi odbiorcy chcą angażować się w treści, które są przydatne i inspirujące. Dlatego planując posty, pomyśl o typach treści, które inni mogą chcieć udostępniać.

Ludzie lubią udostępniać infografiki. Zaspokój to pragnienie, dostarczając swoim obserwatorom swoje eksperckie spostrzeżenia. Jeśli ktoś osadzi Twoje posty na Instagramie na swoim blogu, zyskasz zupełnie nową publiczność potencjalnych obserwujących.

Ludzie mogą również ponownie udostępniać Twoje posty w swoich Instagram Stories. Te posty są klikalne, więc każdy, kto chce dowiedzieć się więcej, może kliknąć oryginalny post. To kolejny łatwy sposób na zwiększenie zasięgu do nowych odbiorców i potencjalnych nowych obserwujących.

Wykorzystaj Instagram Stories

Jeśli chcesz zdobyć więcej obserwujących na Instagramie, musisz korzystać z Instagram Stories. Pół miliarda kont na Instagramie korzysta ze Stories każdego dnia, a 45% najczęściej obserwowanych Stories pochodzi od firm.

Osoby korzystające ze Stories są bardzo zaangażowane. Ponadto możesz używać hashtagów i funkcji lokalizacji w swoich relacjach, aby pokazać je osobom, które jeszcze Cię nie obserwują.

Wykorzystaj najciekawsze momenty historii

Włożyłeś wiele wysiłku w swoją historię na Instagramie i nie jesteś gotowy rozstać się z nią po 24 godzinach? Przypięte wyróżnione historie to świetny sposób na przedstawienie swojej marki osobom, które odwiedzają Twój profil. Wypełnij więc te wyróżnione momenty świetnymi informacjami i treściami, aby pokazać nowym odwiedzającym, dlaczego powinni Cię śledzić.

Nie zapomnij również dostosować zdjęć na okładkach wyróżnionych historii. Vega, firma produkująca suplementy diety, utrzymuje swoją markę i jest przyjazna roślinom dzięki niestandardowym zielonym wyróżnieniom.

Vega nutrition instagram bio

Zdroj: Vega on Instagram

Post konsekwentnie

Twoi obecni obserwatorzy chcą widzieć treści od Ciebie. To dlatego obserwują Cię w pierwszej kolejności. Daj im więc to, czego chcą!

Gdy użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoimi postami, te interakcje informują algorytm Instagrama, że Twoje treści są wartościowe. Interakcje te zwiększają zasięg. Tak więc danie swoim obecnym obserwatorom czegoś świetnego do interakcji może pomóc w przyciągnięciu nowych obserwujących na Instagramie.

Jak często należy publikować? Według naszej analizy od 3 do 7 razy w tygodniu.

Publikowanie we właściwym czasie

Instagram używa algorytmu, a nie chronologicznego kanału. Jednak czas jest nadal ważny dla algorytmu.

Zespół społecznościowy Hootsuite stwierdził, że najlepszy czas na publikowanie postów na Instagramie to dni powszednie w godzinach 8:00-12:00 czasu PST lub 16:00-17:00 czasu PST.

Pakiety dla influencerów -> Obserwujący i polubienia na Instagramie, najwyższa jakość wyświetleń Twojego profilu!

Kup obserwujących na Instagramie >>

Kup polubienia na Instagramie >>

Kup wyświetlenia na Instagramie >>

Jednak Twoi odbiorcy mogą mieć inne nawyki niż my. Narzędzie takie jak Hootsuite Analytics może pokazać najlepszy czas na publikowanie postów dla odbiorców na podstawie wcześniejszego zaangażowania, wyświetleń lub ruchu.

Zaplanuj swoje posty i historie

A co, jeśli najlepszy czas na opublikowanie posta na koncie to 3 nad ranem? (Hej, zdarza się.) Skorzystaj z narzędzia desktopowego Instagram, takiego jak Hootsuite, aby zaplanować i opublikować bezpośrednio na Instagramie.

Planowanie postów na Instagramie z wyprzedzeniem pozwala zaplanować spójną siatkę, która opowiada nadrzędną historię. Pozwoli ci to również spędzić czas na tworzeniu doskonałych podpisów, zamiast próbować wymyślić coś zabawnego w locie.

Krok 3. Upewnij się, że można Cię znaleźć

Używaj odpowiednich hashtagów, aby dotrzeć do nowych użytkowników.

Niestety, tekstu postów na Instagramie nie można przeszukiwać. Ale hashtagi mogą. Przemyślane użycie hashtagów może być dobrym sposobem na zdobycie obserwujących na Instagramie za darmo. Możesz nawet tworzyć własne markowe hashtagi.

Odpowiednie hashtagi mogą pomóc ludziom znaleźć Twoje treści. Użytkownicy Instagrama mogą nawet śledzić hashtagi. Oznacza to, że treści oznaczone hashtagami mogą pojawiać się w kanałach osób, które jeszcze nie obserwują Twojego konta.

Możesz umieścić do 30 hashtagów w poście na Instagramie, ale nie przesadzaj. Zamiast tego poeksperymentuj trochę, aby zobaczyć, ile hashtagów działa najlepiej dla twojego konkretnego konta.

Unikaj chwytliwych hashtagów, takich jak #likeforlikes, #tagsforlikes lub #followme. Mogą one tymczasowo zwiększyć liczbę obserwujących. Jednak osoby te nie dbają o to, co czyni Ciebie i Twoje treści wyjątkowymi. Nie pomogą ci zbudować znaczącej i zaangażowanej publiczności na Instagramie.

Zamiast tego skup się na używaniu wysoce ukierunkowanych hashtagów specyficznych dla Twojego zdjęcia, produktu lub firmy, tak jak robi to stylistka Dee Campling na tym obrazku.

Oznacz swoją lokalizację

Jeśli lokalizacja postu lub historii jest jasna, warto dodać tag lokalizacji. To kolejny łatwy sposób na znalezienie treści na Instagramie.

Jeśli Twoja firma ma fizyczną lokalizację, oznacz ją i zaproś klientów do zrobienia tego samego. Użytkownicy mogą następnie kliknąć tę lokalizację, aby zobaczyć wszystkie zdjęcia i relacje opublikowane z Twojego sklepu, restauracji lub biura.

Na przykład, to właśnie pojawia się po wyszukaniu lokalizacji Van Wonderen Stroopwafels w Amsterdamie:

Amsterdam location tag page on Instagram with top posts

Zdroj: Instagram

Jeśli publikujesz posty z konferencji lub wydarzenia, dodanie swojej lokalizacji może pomóc Ci nawiązać kontakt z innymi uczestnikami. Dzięki temu Twoje konto znajdzie się w bardzo odpowiedniej grupie potencjalnych nowych obserwujących na Instagramie.

Oznaczanie odpowiednich użytkowników

Możesz łatwo oznaczać użytkowników Instagrama, którzy pojawiają się na Twoich zdjęciach. Wystarczy użyć menu @ w podpisie lub funkcji tagowania na Instagramie w poście.

Hootsuite Instagram post tagging a partner in the caption (as an example of how to get more Instagram followers)

Użytkownicy są powiadamiani o tym, że zostali oznaczeni, więc tagi zachęcają ich do przeczytania i udostępnienia postu. Twój post pojawi się również w zakładce z tagami na ich profilu na Instagramie.

Możesz także oznaczać użytkowników w swoich relacjach na Instagramie. Mogą oni następnie opublikować udostępnione treści we własnej historii za pomocą zaledwie kilku dotknięć. Jeśli to zrobią, ich widzowie będą mogli przejść do Twojego konta.

Hootsuite Instagram Story that tags a user (as an example of how to get more Instagram followers)

Ale bądź ostrożny. Oznaczanie kogoś tylko po to, by zwrócić jego uwagę, nie jest dobrym pomysłem. Zamiast tego oznaczaj tylko użytkowników, którzy znajdują się na Twoim zdjęciu lub odnoszą się do treści Twojego posta.

Niektórzy potencjalnie istotni użytkownicy, których możesz oznaczyć, to

  • Klienci
  • Dostawcy
  • Inne istotne spółki
  • Koledzy lub pracownicy
  • Ktoś, kto nauczył cię jakiejś umiejętności lub powiedział ci o czymś, co udostępniłeś w poście
  • Każdy, kto pojawia się na zdjęciu

Zachęcaj innych do oznaczania Cię

Innym sposobem na przedstawienie swojego konta na Instagramie nowym odbiorcom jest poproszenie innych użytkowników Instagrama o oznaczenie Cię. Gdy oznaczą Cię w poście, ich odbiorcy zobaczą Twój hashtag i będą mogli go kliknąć, jeśli będą chcieli dowiedzieć się więcej.

Twoja biografia to świetne miejsce, aby poprosić ludzi o oznaczenie Cię na Instagramie.

Na przykład Visit the USA prosi użytkowników Instagrama o oznaczanie ich, aby mieć szansę na pojawienie się na ich koncie.

Visit the USA's instagram bio

Zdroj: @visittheusa

Promocja krzyżowa konta na Instagramie w innych sieciach

Jeśli chcesz zdobyć obserwujących na Instagramie za darmo, musisz ułatwić ludziom znalezienie Cię.

Twój profil na Instagramie powinien być łatwy do odkrycia. Jeśli masz już obserwujących w innej sieci społecznościowej, poinformuj ich o swoim koncie na Instagramie.

Udostępnij link do swojego profilu na Instagramie i daj swoim obecnym obserwatorom w tej sieci społecznościowej powód, aby go sprawdzić. (Na przykład ekskluzywny kod kuponu, wydarzenie lub konkurs na Instagramie).

Kiedy BlogHer gościł Jameelę Jamil w ramach Instagram Live, nie zapomniał o promowaniu jej również na swojej stronie na Facebooku.

Jeśli dopiero zakładasz konto na Instagramie, upewnij się, że opublikowałeś jakąś treść, zanim wypromujesz konto w innym miejscu. Celuj w co najmniej 12 postów.

Możesz także wyróżnić niektóre ze swoich najlepszych postów na Instagramie na innych kanałach społecznościowych. Rozważ wzmocnienie tych postów za pomocą płatnych reklam, aby inni obserwatorzy społecznościowi mogli Cię znaleźć i śledzić na Instagramie.

Osadzanie postów na Instagramie na blogu

Widziałeś już kilka postów na Instagramie osadzonych na tym blogu. Te klikalne posty pozwalają użytkownikom przejść bezpośrednio do odpowiedniego posta lub profilu na Instagramie.

Osadzanie własnych postów na Instagramie na blogu to łatwy sposób na udostępnianie treści i zwiększanie ruchu na swoim profilu. Każdy nowy odwiedzający Twój profil na Instagramie to potencjalny nowy obserwujący.

Załóżmy na przykład, że Hootsuite chce ogłosić transformację naszej maskotki. Oczywiście, moglibyśmy udostępnić kilka zdjęć nowego wyglądu Owly’ego.

Ale moglibyśmy również osadzić post na Instagramie, taki jak ten:

Hootsuite 🦉 (@hootsuite)

Za każdym razem, gdy udostępniasz treści wizualne, takie jak zdjęcia, wykresy lub infografiki na swoim blogu, możesz zamiast tego osadzić post na Instagramie.

Udostępnianie konta na Instagramie w innych kanałach komunikacji

Udostępniając swoje konto na Instagramie, myśl nie tylko o kanałach społecznościowych.

Umieść link do swojego konta na Instagramie na swojej stronie internetowej, w podpisie e-mail i w biuletynach online. Link nie musi być duży. Możesz użyć małej ikony Instagrama.

Jeśli promujesz nowe konto na Instagramie, szybka wysyłka wiadomości e-mail to świetny sposób na szybkie zdobycie darmowych obserwujących na Instagramie.

Pakiety dla influencerów -> Obserwujący i polubienia na Instagramie, najwyższa jakość wyświetleń Twojego profilu!

Kup obserwujących na Instagramie >>

Kup polubienia na Instagramie >>

Kup wyświetlenia na Instagramie >>

Nie zapomnij też o materiałach offline. Możesz umieścić swój uchwyt na Instagramie na podstawkach, plakatach, listach przewozowych, wizytówkach lub opakowaniach. To łatwy sposób na przyciągnięcie większej liczby darmowych obserwujących na Instagramie do swojego konta.

Korzystanie z kodów QR na Instagramie

Twój kod QR na Instagramie to możliwy do zeskanowania kod, który umożliwia innym użytkownikom Instagrama natychmiastowe śledzenie Cię. To kolejny łatwy sposób na promowanie swojego konta na materiałach fizycznych, takich jak listy przewozowe, znaki i opakowania produktów.

Twój kod QR to także świetny sposób na zdobycie nowych obserwujących w czasie rzeczywistym podczas wydarzeń networkingowych i konferencji. Osoby, z którymi kontaktujesz się osobiście, mogą zeskanować Twój kod i śledzić Cię bez konieczności podawania Twojej marki. Spróbuj go wydrukować i schować w uchwycie na identyfikator, aby mieć do niego łatwy dostęp.

Możesz znaleźć swój kod QR na Instagramie, dotykając ikony trzech linii w prawym górnym rogu swojego profilu na Instagramie i wybierając kod QR.

Postaraj się, aby ktoś większy podzielił się z Tobą

Konta z funkcjami to konta na Instagramie, które selekcjonują treści na podstawie hashtagów lub hashtagów. Niektóre z tych kont mają ogromną liczbę obserwujących. Jeśli udostępnią jeden z Twoich postów (wraz z Twoją marką), mogą wysłać Ci nowy strumień obserwujących na Instagramie.

Na Instagramie istnieje działające konto dla prawie każdej niszy i zainteresowania, więc zacznij odkrywać.

Skoncentruj się na stronie Eksploruj

Strona Eksploruj pojawia się po kliknięciu ikony lupy u dołu aplikacji Instagram. Według samego Instagrama jest to miejsce, w którym „możesz znaleźć zdjęcia i filmy, które mogą Ci się spodobać z kont, których jeszcze nie obserwujesz”.

Połowa kont na Instagramie odwiedza Eksploruj co miesiąc. Jest to ogromna szansa dla marek, które chcą poszerzyć grono swoich odbiorców.

Wejście na kartę Eksploruj nie jest łatwe. Na szczęście mamy cały artykuł, który pomoże Ci się tam dostać.

Możesz również zapłacić za dołączenie do kanału Eksploruj, wybierając Eksploruj jako lokalizację umieszczania reklam.

different examples of the Instagram Explore page and Ads in the Explore feed

Zdroj: Instagram

Krok 4. Zaangażowanie społeczności

Śledź odpowiednie konta

Ludzie powinni być oznaczani w postach na Instagramie tylko wtedy, gdy treść bezpośrednio ich dotyczy. Możesz jednak obserwować każdego, kogo lubisz. A kiedy obserwujesz użytkownika Instagrama, istnieje duża szansa, że sprawdzi on Twój kanał i rozważy obserwowanie Cię ponownie.

Sekcja „Sugestie dla Ciebie” na Instagramie jest również przydatnym zasobem do znajdowania odpowiednich kont do obserwowania. Sugestie te pojawiają się w kanale Instagram między postami, w relacjach lub po prawej stronie ekranu komputera.

Pamiętaj tylko, by nie obserwować zbyt wielu innych kont zbyt szybko. Współczynnik obserwujących, czyli liczba osób, które Cię obserwują w porównaniu do liczby osób, które obserwują Ciebie, jest ważny dla wiarygodności.

I nie obserwuj ludzi tylko po to, by przyciągnąć ich uwagę, a następnie przestań ich obserwować dopiero po tym, jak odwzajemnią Twoją obserwację. To trochę głupie posunięcie, które zaszkodzi twojej reputacji na Instagramie.

Współpraca z istniejącymi społecznościami

Podobnie jak wszystkie sieci społecznościowe, Instagram dotyczy społeczności, które są w nim tworzone. Upewnij się więc, że uczestniczysz w tych przestrzeniach.

Zaangażuj się, polubiając, komentując i udostępniając treści od innych zaufanych użytkowników w swojej społeczności. Unikaj ogólnych komentarzy (takich jak „Świetny post!”), które wyglądają, jakby pochodziły od botów.

Angażowanie się w inne posty pomaga przyciągnąć uwagę (i potencjalnych nowych obserwujących) na dwa sposoby:

  1. Ludzie otrzymują powiadomienia, gdy polubisz ich posty i skomentujesz je. Mogą zajrzeć na Twój profil, by odwdzięczyć się tym samym.
  2. Jeśli inni uznają Twoje komentarze za przemyślane lub interesujące, mogą zajrzeć na Twój profil.

Współpraca z influencerami w branży

Oto ważna statystyka dla każdego, kto zastanawia się, jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie: 60% konsumentów twierdzi, że śledziliby markę na Instagramie, gdyby była promowana przez influencera, któremu ufają.

Jeśli obecnie nie współpracujesz z influencerami, zdecydowanie powinieneś to rozważyć. Na szczęście mamy cały przewodnik po influencer marketingu, który Ci w tym pomoże.

Współpraca z innymi markami

Nie bój się kontaktować z innymi markami, aby sprawdzić, czy możesz współpracować na Instagramie. Właściwy rodzaj współpracy może pomóc wszystkim zaangażowanym uzyskać więcej obserwujących na Instagramie.

Pomyśl o firmach, z którymi już współpracujesz w inny sposób. Może jesteś związany z lokalnym stowarzyszeniem poprawy biznesu lub obszarem handlowym. Jak moglibyście współpracować na Instagramie?

Spróbuj współpracy na Instagram Live

Filmy na żywo stają się coraz bardziej popularne, a Instagram jest świetnym miejscem do wykorzystania tego trendu. Użytkownicy są powiadamiani, gdy konto, które obserwują, zaczyna nadawać na żywo, więc wideo na żywo naprawdę przyciąga uwagę.

Jeśli chcesz, aby Twoje wideo na żywo trafiło do nowej publiczności, skorzystaj z opcji „Go Live with a Friend”, aby zorganizować wideo na żywo z kimś innym z Twojej branży. Poproś tę osobę o poprowadzenie wideo na żywo, a następnie zaproś siebie jako gościa. Wasza dwójka pojawi się na podzielonym ekranie i przedstawi się wszystkim oglądającym.

Korzystanie z funkcji interaktywności w relacjach

Instagram Stories oferuje wiele interaktywnych funkcji, które utrzymują zaangażowanie użytkowników, takich jak ankiety, pytania i naklejki czatu. Naklejki te są prostym i łatwym sposobem na zaangażowanie odbiorców w treści.

Naklejki z ankietami zwiększyły liczbę wyświetleń trzysekundowych filmów w 90% kampanii beta tej funkcji na Instagramie.

get more Instagram followers by using interactive features like polls

Zdroj: Instagram

Jeśli użytkownicy natkną się na Twoją historię z hashtagu lub strony lokalizacji, mogą natychmiast się zaangażować. To świetny sposób, aby zachęcić ich do dowiedzenia się więcej o Twojej marce.

Przypnij najlepsze komentarze

Jedną z mało znanych funkcji Instagrama jest możliwość przypięcia do trzech komentarzy do każdego posta.

Możesz użyć tej funkcji na kilka sposobów, aby zdobyć więcej obserwujących na Instagramie.

  1. Użyj przypiętych komentarzy, aby rozwinąć nagłówek do ponad 2200 znaków i kontynuować historię w komentarzach. Pozwala to na bardziej szczegółową i dogłębną narrację, co może być przydatne dla niektórych kont.
  2. Przypinaj ulubione komentarze innych użytkowników, zwłaszcza jeśli robią dużą furorę

Ta funkcja pomaga zarządzać konwersacją na temat postów i tworzyć więcej możliwości zaangażowania.

Krok 5. Nie przestawaj się uczyć

Tworzenie filtra AR

Filtry rzeczywistości rozszerzonej dla Instagram Stories to efekty fotograficzne, których Instagramerzy mogą używać do edycji zdjęć zrobionych przednim i tylnym aparatem telefonu komórkowego.

Te posty z uszami szczeniaka? Są one tworzone przy użyciu filtra AR (rzeczywistości rozszerzonej). Te posty „Którym [warzywem/pizzą/emoji/etc.] jesteś?”? Tak, one również wykorzystują filtry AR.

Każdy użytkownik Instagrama może teraz utworzyć filtr AR. Utworzone filtry znajdują się we własnej sekcji profilu na Instagramie.

Paige Piskin's Instagram profile has a different tab for filters

Zdroj: @paigepiskin

Jeśli Twój filtr nie jest promocyjny lub markowy, pojawi się również w galerii efektów Instagram Stories, gdzie każdy użytkownik Instagrama może go znaleźć.

W jaki sposób utworzenie filtra AR pomaga zdobyć więcej obserwujących na Instagramie? Nazwa Twojego konta pojawi się w lewym górnym rogu za każdym razem, gdy ktoś użyje Twojego filtra AR. Jest ona klikalna i może przyciągnąć więcej nowych użytkowników do Twojego profilu.

Instagram stories AR filters (example of how to get more followers on Instagram)

Zdroj: @gucci

Tworzenie konkursów

Konkursy na Instagramie to świetny sposób na zdobycie większej liczby obserwujących. Upewnij się tylko, że proces zgłoszenia obejmuje prośbę o obserwowanie i skomentowanie jednego ze zdjęć oznaczonych tagami znajomych

Twój post będzie również widoczny dla oznaczonych znajomych, którzy mogą zdecydować się na śledzenie Twojego konta.

Promowanie treści generowanych przez użytkowników w ramach konkursu może również pomóc w dotarciu do większej liczby osób. Ludzie dowiedzą się o Twoim profilu z postów utworzonych przez ich znajomych. Jest to skuteczny sposób na zbudowanie zaufania wśród nowych obserwujących i zdobycie większej liczby obserwujących Twoją stronę.

Rozważ reklamę na Instagramie

Okej, to nie jest dokładnie sposób na zdobycie darmowych obserwujących na Instagramie. Ale reklamy na Instagramie mogą być skutecznym sposobem na szybkie zdobycie nowych obserwujących poprzez wyświetlanie treści osobom, które inaczej by ich nie zobaczyły.

W przeciwieństwie do kupowania obserwujących, korzystanie z reklam na Instagramie jest całkowicie legalnym i skutecznym sposobem na szybkie zdobycie większej liczby obserwujących na Instagramie przy niewielkich nakładach inwestycyjnych.

Pakiety dla influencerów -> Obserwujący i polubienia na Instagramie, najwyższa jakość wyświetleń Twojego profilu!

Kup obserwujących na Instagramie >>

Kup polubienia na Instagramie >>

Kup wyświetlenia na Instagramie >>

Kieruj reklamy do odbiorców według lokalizacji, danych demograficznych, a nawet kluczowych zachowań i zainteresowań. Możesz także zbudować podobną grupę odbiorców w oparciu o osoby, które już wchodzą w interakcje z Twoją firmą.

Oprócz swojego kanału, możesz również reklamować się w Instagram Stories i kanale Explore.

Wyciągaj wnioski ze statystyk Instagrama

Narzędzia analityczne Instagrama dostarczają danych na temat wyświetleń poszczególnych postów, zasięgu, zaangażowania, najpopularniejszych postów i nie tylko. Możesz także zobaczyć dane demograficzne o swoich obserwujących, w tym płeć, wiek i lokalizację.

Regularne sprawdzanie tych danych pomoże ci zidentyfikować obszary, w których możesz dostosować swoją strategię, aby zdobyć więcej obserwujących na Instagramie.

Śledź, o której porze dnia Twoi obserwatorzy korzystają z Instagrama, abyś mógł publikować posty w godzinach, w których ludzie najprawdopodobniej zobaczą i zaangażują się w Twoje treści.

Możesz być zainteresowany:

Jak zdobyć więcej Instagram FOLLOWERSÓW w 2023 roku: Kompletny przewodnik

15 wskazówek jak zdobyć obserwujących na Instagramie

Ilu obserwujących na Instagramie potrzebujesz aby zacząć zarabiać?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *