Jak zdobyć więcej Instagram followersów w 2023 roku: Kompletny przewodnik
Chcesz wiedzieć, jak zdobyć więcej Instagram followers? Nie jesteś jedyny!
Przy ponad 1,4 miliarda osób korzystających z aplikacji, zwiększenie liczby obserwujących może być wyzwaniem, a bycie widocznym na platformie może czasami wydawać się niemożliwe.
Jednak przestrzegając najlepszych praktyk na Instagramie i korzystając ze specjalistycznych narzędzi, możesz błyskawicznie zdobyć więcej Instagram followers.
Pakiety dla influencerów -> Obserwujący i polubienia na Instagramie, najwyższa jakość wyświetleń Twojego profilu!
Kup followersów na Instagramie >>
W tym artykule znajdziesz ponad 30 wskazówek, sztuczek i hacków, których możesz użyć, aby dowiedzieć się, jak zdobyć więcej prawdziwych obserwujących na Instagramie.
Czy jesteś gotowy? Zanurzmy się w listę.
Najlepsze sposoby na zdobycie większej liczby Instagram followers
1. Publikować więcej treści
Media społecznościowe to gra liczbowa, a Instagram nie jest wyjątkiem. Im więcej treści publikujesz, tym bardziej prawdopodobne jest, że zwrócisz na siebie uwagę, dlatego tak ważne jest, aby publikować regularnie i konsekwentnie.
Aby śledzić swoje posty na Instagramie i upewnić się, że nadal masz życie i nie spędzasz całego czasu na publikowaniu treści, możesz zaplanować swoje treści z wyprzedzeniem za pomocą narzędzia do planowania Instagrama, takiego jak Pallyy.
Zamiast być cały czas podłączonym do telefonu komórkowego, możesz szybko i łatwo zaplanować treści w partiach, które będą automatycznie publikowane w wybranych przez Ciebie dniach i godzinach.
Dzięki takiemu planowaniu treści możesz publikować dowolną liczbę postów w swoim kanale każdego tygodnia i nadal mieć czas na udostępnianie swoich postów Story i tworzenie treści dla Reels.
2. Organizuj prezenty na Instagramie
Prezenty na Instagramie to świetny sposób na zachęcenie ludzi do polubienia i udostępniania treści oraz śledzenia konta. Kluczem do rozdawania prezentów jest upewnienie się, że wyjaśniłeś swoim obserwatorom, co muszą zrobić, aby wziąć udział w konkursie. Jeśli chcesz dotrzeć do nowych obserwujących, oto kilka rodzajów prezentów, z których możesz skorzystać:
- Aby wziąć udział w konkursie, obserwujący muszą polubić i udostępnić Twój post.
- Konkursy typu „oznacz znajomego” – aby wziąć udział w konkursie, obserwujący muszą oznaczyć znajomego.
- Konkursy typu „follow-to-win” – obserwując konto, użytkownicy biorą udział w konkursie.
Możesz także tworzyć prezenty oparte na treści, takie jak konkursy z podpisami i konkursy fotograficzne, które mogą być dobre do generowania treści generowanych przez użytkowników, które można ponownie wykorzystać i udostępnić.
Po wybraniu ceny i stworzeniu treści dla swojego prezentu, pamiętaj, aby udostępnić go daleko i szeroko, aby przyciągnąć jak najwięcej uwagi.
Wybierz odpowiedni hashtag, aby dotrzeć do nowych użytkowników Instagrama i udostępnij go we wszystkich swoich kanałach społecznościowych.
3. Dowiedz się, jakie treści są skuteczne i publikuj ich więcej.
Nie musisz opierać swojego planowania na zgadywaniu, jakie treści tworzyć. Skorzystaj z zaawansowanej analityki, aby dowiedzieć się, co lubią oglądać Twoi obserwatorzy i inni użytkownicy Instagrama.
Jeśli masz biznesowe konto na Instagramie, możesz uzyskać dostęp do niektórych informacji o profilu bezpośrednio za pośrednictwem aplikacji, ale jeśli chcesz uzyskać głębsze zrozumienie, jaki rodzaj treści działa najlepiej, najlepiej jest skorzystać z narzędzia analitycznego Instagram, takiego jak Pallyy lub Agorapulse
Dzięki tym narzędziom możesz uzyskać wgląd, który pomoże Ci opracować strategię treści i przetestować wszystko, od tego, jaki rodzaj postów jest najbardziej skuteczny, po to, które nagłówki są najbardziej angażujące dla obserwujących.
4. Optymalizacja CV i profilu
Gdy nowy użytkownik kliknie na Twój profil, pierwszą rzeczą, którą zobaczy, będzie Twoja biografia na Instagramie. To, co w nim umieścisz i jak bardzo jest angażujące, może oznaczać różnicę między naciśnięciem przycisku obserwowania lub przejściem dalej, dlatego tak ważne jest, aby zrobić to dobrze.
Powinieneś wykorzystać ograniczoną przestrzeń w swoim CV, aby powiedzieć użytkownikom, kim jesteś i jaka jest Twoja marka. Możesz również uatrakcyjnić swoją biografię wizualnie, dodając emotikony związane z marką.
Chociaż w sekcji bio jest miejsce na link, powinieneś postarać się, aby był on jak najbardziej przejrzysty, aby użytkownicy czuli się komfortowo klikając w link i nie byli rozpraszani przez długie i zagracone adresy URL. Aby to zrobić, możesz spróbować użyć narzędzia do skracania i optymalizacji linków w swoim bio.
5. Eksperymentuj z czasem publikowania
Czas jest kluczowy podczas publikowania na Instagramie. Jednak znalezienie odpowiedniego czasu na publikację może być trudne.
Pakiety dla influencerów -> Obserwujący i polubienia na Instagramie, najwyższa jakość wyświetleń Twojego profilu!
Kup followersów na Instagramie >>
Istnieje wiele „badań” w Internecie, które twierdzą, że mają odpowiedź na pytanie, kiedy jest najlepszy czas na publikowanie postów, ale prawda jest taka, że właściwy czas jest zupełnie inny dla każdego. Wszystko zależy od tego, gdzie znajdują się Twoi obserwatorzy i kiedy są najbardziej aktywni.
Jednak eksperymentując i analizując własne dane na Instagramie, można określić optymalne czasy publikowania postów dla danego konta. Korzystając z narzędzi takich jak Pallyy, możesz śledzić wydajność postów i przeprowadzać testy, aby zdecydować, kiedy najlepiej publikować posty w kanale, relacjach i nie tylko.
6. Wzajemna promocja Instagrama na innych platformach społecznościowych
Jeśli masz już obserwujących na innej platformie społecznościowej, takiej jak Facebook lub Twitter, nie bój się promować swojego Instagrama wśród tych obserwujących. Bez względu na to, jak niewielu masz obserwujących, opłaca się regularnie udostępniać linki do swojego konta na Instagramie.
Udostępniając swój profil na Instagramie, warto rozważyć zmotywowanie obserwujących do sprawdzenia swojego Instagrama. Możesz to zrobić, udostępniając ekskluzywne kody kuponów i organizując prezenty na Instagramie.
7.Uwzględnianie popularnych hashtagów w swoich postach
Hashtagi są niezbędne, jeśli chcesz ułatwić nowym użytkownikom odkrycie Twojego profilu.
Używanie popularnych i odpowiednich hashtagów pomoże Ci uzyskać widoczność w serwisie Eksploruj i zwiększy prawdopodobieństwo, że Twoje treści dotrą do użytkowników IG z grupy docelowej.
Dobrym sposobem na znalezienie hashtagów może być sama aplikacja Instagram. Możesz łatwo wyszukiwać hashtagi, aby zorientować się, które z nich generują duży ruch.
Jednak najlepszym podejściem jest sprawdzenie, jakich hashtagów używają inni użytkownicy IG w Twojej branży.
8. Upewnij się, że Twoja siatka na Instagramie wygląda dobrze
Gdy nowy potencjalny obserwujący wejdzie na Twój profil, prawdopodobnie przewinie go w dół i spojrzy na siatkę Twoich postów. Dlatego ważne jest, aby siatka była dobrze zorganizowana, estetyczna i reprezentatywna dla marki.
Wielu użytkowników Instagrama spędza dużo czasu na planowaniu swojej siatki, aby upewnić się, że wszystkie obrazy są spójne pod względem schematów kolorów i fototypów. Oto kilka przykładów tego, co mamy na myśli:
Powyższe profile dołożyły wszelkich starań, aby ich siatki były spójne i atrakcyjne dla użytkowników, i jest to coś, do czego powinien dążyć każdy twórca próbujący zwiększyć liczbę obserwujących.
Jeśli jednak twoje treści są bardziej zróżnicowane, może nie być łatwo utrzymać niesamowity wygląd siatki przez cały czas.
Ogólnie rzecz biorąc, staraj się unikać publikowania nieedytowanych postów w widocznym miejscu siatki i staraj się osiągnąć pewną spójność, a wszystko powinno być w porządku.
9. Jak najlepsze wykorzystanie napisów
Chociaż wizualne elementy postu są najwyższym priorytetem na Instagramie, pisemne podpisy również odgrywają dużą rolę w określaniu sukcesu twoich postów.
Jeśli podpisy są długie i interesujące, możesz zachęcić ludzi do większego zaangażowania się w Twój post, co z kolei doprowadzi do tego, że Twój post dotrze do większej liczby użytkowników. Niektóre ze sposobów wykorzystania podpisu w celu zwiększenia zaangażowania obejmują
- Zadawanie pytań – zadawanie pytań followersów zachęci ich do pozostawiania komentarzy.
- Poproś ludzi o oznaczenie znajomego – zachęcanie obserwujących do oznaczenia znajomego zwiększy zaangażowanie i sprawi, że Twój post dotrze do nowych użytkowników.
- Używanie emotikonów – używanie emotikonów może również sprawić, że podpisy będą bardziej angażujące i interesujące.
Podpisy na Instagramie mogą mieć długość do 2200 znaków, więc warto poeksperymentować z dłuższymi i krótszymi podpisami, aby zobaczyć, które działają najlepiej.
Pakiety dla influencerów -> Obserwujący i polubienia na Instagramie, najwyższej jakości wyświetlenia Twojego profilu!
Kup followersów na Instagramie >>
10. Korzystanie z funkcji oznaczania lokalizacji na Instagramie
Kiedy tworzysz post o miejscu, zawsze powinieneś dodać znacznik miejsca. Dzięki temu Twój post będzie łatwiejszy do znalezienia dla użytkowników Instagrama, którzy są zainteresowani treściami związanymi z tym obszarem.
Możesz użyć znacznika lokalizacji w prawie każdym poście, niezależnie od tego, czy chcesz udostępnić lokalizację ulubionego miejsca turystycznego, podać adres swoich ulubionych sklepów, czy poinformować użytkowników IG o wydarzeniach, w których bierzesz udział.
Oznaczanie lokalizacji może pomóc w dotarciu do odbiorców, którzy normalnie nie widzieliby Twoich treści, a to może prowadzić do nowych obserwujących.
Ponadto, jeśli prowadzisz firmę i chcesz dotrzeć do użytkowników Instagrama w Twojej okolicy, pamiętaj, aby oznaczyć lokalizację swojej firmy w każdym poście, aby ludzie wiedzieli, gdzie znaleźć produkty lub usługi, które widzą w Twoim poście.
11. Dołącz do popularnych konwersacji
Chcesz być bardziej widoczny na Instagramie? W takim razie nie bój się wyrażać swojego zdania, gdy pojawiają się nowe tematy. Niezależnie od tego, czy jest to wydarzenie polityczne, czy nowa moda, pamiętaj, aby zaangażować się i podzielić się swoimi opiniami ze społecznością IG.
Udostępnianie komentarzy, postów lub historii związanych z popularnymi tematami może sprawić, że Twoje konto pojawi się na stronie Eksploruj, a jeśli Twój wkład w konwersacje będzie atrakcyjny, nawet wpływowi użytkownicy mogą udostępniać Twoje treści.
Publikując popularne treści, pamiętaj o używaniu hashtagów powiązanych z tematem, aby można było łatwo znaleźć Twój post.
12. Przypinanie komentarzy w celu zwiększenia zaangażowania
Przypięte komentarze to mało znana, ale bardzo przydatna funkcja, która może pomóc zwiększyć zaangażowanie w posty. Do każdego postu można przypiąć do 3 komentarzy, dzięki czemu pozostaną one na górze kanału komentarzy.
Zalecamy przypinanie komentarzy obserwujących, które inspirują do rozmowy lub debaty. Gdy nowi użytkownicy zobaczą post, natychmiast zobaczą dyskusję w przypiętym wątku komentarzy i będą bardziej skłonni do zaangażowania się.
Większe zaangażowanie pomaga postom dotrzeć do większej liczby użytkowników platformy, a to może prowadzić do wzrostu liczby obserwujących.
Innym sposobem na wykorzystanie przypiętych komentarzy jest przypięcie własnych komentarzy jako sposobu na rozszerzenie podpisu pod postem. Jeśli zauważysz, że Twoi obserwatorzy uważają długie podpisy za bardziej atrakcyjne niż krótkie, to korzystanie z funkcji przypinania w ten sposób może również pomóc zwiększyć zaangażowanie w Twoje posty.
13. Śledź inne konta w swojej branży
Jeśli chcesz zwiększyć liczbę followersów na Instagramie, ważne jest, aby być aktywnym użytkownikiem i wchodzić w interakcje z innymi twórcami i użytkownikami Instagrama. Nie możesz po prostu usiąść i czekać, aż ludzie znajdą Twój profil. Musisz angażować się w społeczności w swojej niszy i łączyć się z ludźmi, którzy będą zainteresowani Twoimi treściami.
Jednym ze sposobów na to jest obserwowanie innych kont w swojej niszy. Śledzenie innych odnoszących sukcesy twórców w swojej niszy to świetny sposób na nawiązanie kontaktu z followers, którzy są zainteresowani rodzajem tworzonych przez Ciebie treści, a nawet może być sposobem na nawiązanie kontaktu z influencerami w celu przyszłej współpracy.
Pakiety dla influencerów -> Obserwujący i polubienia na Instagramie, najwyższej jakości wyświetlenia Twojego profilu!
Kup followersów na Instagramie >>
Aby rozpocząć korzystanie z tej strategii, spróbuj śledzić pięciu odnoszących sukcesy twórców w swojej niszy. Pamiętaj, aby zostawiać komentarze do ich postów, wchodzić w interakcje i angażować innych obserwujących oraz informować innych o ich treściach. Zanim się obejrzysz, będziesz mieć zaangażowanych followersów na własnym koncie.
14. Współpraca z innymi twórcami na Instagramie
Współpraca na Instagramie to świetny sposób na dotarcie do nowych użytkowników i zdobycie obserwujących. Aby rozpocząć współpracę na Instagramie, musisz najpierw nawiązać kontakt z innymi influencerami w swojej branży. Zanim zaczniesz rozmawiać z nimi o współpracy, zacznij z nimi rozmawiać i nawiązywać kontakty.
Gdy już dobrze się zrozumiecie, zaproponuj współpracę i przedstaw kilka pomysłów na rodzaj treści, które chcielibyście wspólnie stworzyć.
Jeśli masz podobną liczbę obserwujących, co inny influencer, to współpraca na Instagramie może mieć pozytywny wpływ na liczbę obserwujących, a Twoim obecnym followersów na pewno się to spodoba.
Niektóre z najpopularniejszych rodzajów współpracy na Instagramie to przejęcia historii i zabawne retweety, ale tak naprawdę możesz zrobić wszystko, o ile oboje oznaczacie się nawzajem w postach.
15. Rozważ przejście na transmisję na żywo
Podobnie jak wiele innych dzisiejszych platform społecznościowych, Instagram posiada funkcję, która umożliwia nadawanie filmów na żywo. Jeśli chcesz szybko i bez wysiłku nawiązać kontakt ze swoimi obserwatorami i potencjalnie dotrzeć do nowych użytkowników, transmisja na żywo może być dobrym sposobem na zrobienie tego.
Aby rozpocząć transmisję na żywo, wystarczy przejść do zakładki Utwórz i wybrać opcję Na żywo. Możesz dodać tytuł do filmu, a nawet zaplanować go z wyprzedzeniem, aby użytkownicy wiedzieli, że mają go oglądać. Jeśli chcesz, aby Twoi widzowie wsparli Twój stream, możesz również dodać funkcje zbierania funduszy.
Prowadzenie transmisji na żywo może być czasem denerwujące, dlatego warto wcześniej zaplanować pewne treści, takie jak gry lub quizy. Możesz także zorganizować sesję pytań i odpowiedzi na żywo, aby poinformować o sobie starych i nowych followers.
16) Wypróbuj Reels
Reels to odpowiedź Instagrama na TikTok, a jeśli jeszcze go nie stworzyłeś – gdzie byłeś?
Odkąd uruchomiono Reels, twórcy narzekają na jego skuteczność w zwiększaniu wykrywalności konta. Większość osób zgadza się, że algorytm Instagrama wywiera dużą presję na Reels, więc jeśli próbujesz zdobyć więcej obserwujących, warto wypróbować Reels.
Jeśli nie masz pewności, od czego zacząć, poświęć trochę czasu na obejrzenie kanału Reels i zobacz, co zyskuje na popularności. Wskocz na modę i korzystaj z popularnych dźwięków i filtrów, aby zmaksymalizować wykrywalność swoich klipów.
17. Korzystanie z kodu QR na Instagramie
Jeśli prowadzisz fizyczny sklep lub restaurację, funkcja kodu QR na Instagramie może pomóc Ci zdobyć nowych followersów, promując swoje konto offline.
Ludzie mogą zeskanować Twój kod QR na swoim smartfonie, co natychmiast przeniesie ich na Twoje konto na Instagramie, gdzie mogą nacisnąć przycisk obserwowania.
Możesz wyświetlić go w swoich fizycznych lokalizacjach, a także dodać go do wizytówek lub zaprezentować go na własnym telefonie, aby nowi znajomi mogli go zeskanować podczas wydarzeń networkingowych i konferencji.
Znalezienie kodu QR na Instagramie jest bardzo proste, wystarczy kliknąć trzy linie u góry strony profilu i kliknąć kod QR. Możesz również wysłać go do kontaktów w telefonie i udostępnić w innych sieciach społecznościowych.
18. Wspominanie i oznaczanie innych użytkowników w swoich postach
Tagowanie to świetny sposób na zwiększenie zasięgu postu i zachęcenie użytkowników do zaangażowania się. Jeśli współpracowałeś z marką lub influencerem przy projekcie, otrzymałeś produkty od firmy lub chcesz nawiązać kontakt z niektórymi obserwującymi, możesz użyć tagowania, aby połączyć się z odpowiednimi postami.
Pakiety dla influencerów -> Obserwujący i polubienia na Instagramie, wyświetlenia najwyższej jakości dla Twojego profilu!
Kup followersów na Instagramie >>
Gdy oznaczysz kogoś tagiem, zostanie on automatycznie powiadomiony o poście i jest bardziej prawdopodobne, że zostawi komentarz lub udostępni go swoim obserwatorom na Instagramie.
Jednakże, chociaż oznaczanie innych użytkowników IG jest świetnym sposobem, aby Twoje treści były widoczne na platformie, powinieneś oznaczać tylko osoby, które są w jakiś sposób powiązane z Twoimi postami.
Tagowanie przypadkowych osób w postach i tagowanie wielu osób w tym samym poście jest uważane za złą formę na Instagramie, więc unikaj tego zachowania.
19. Zachęcanie obserwujących do oznaczania Cię
Mówiąc o tagowaniu, innym świetnym sposobem na zdobycie większej liczby followersów na Instagramie jest zachęcenie istniejących followrs do oznaczania Cię w swoich postach. Pomoże to zwiększyć widoczność Twojego imienia i nazwiska, ponieważ będzie ono widoczne dla followers każdej osoby, która Cię oznaczy.
Aby zachęcić użytkowników do oznaczania Cię w postach lub historiach, możesz organizować konkursy lub konkursy, takie jak konkursy fotograficzne.
Kolejną świetną rzeczą, którą możesz zrobić, gdy poprosisz użytkowników o oznaczenie Cię w ich treściach, jest to, że możesz również ponownie udostępniać ich posty, aby wypełnić swoje Historie, co może pomóc Ci zaoszczędzić trochę czasu podczas tworzenia treści.
20. Polubienia i komentarze do innych postów
Jednym z najbardziej organicznych sposobów na zdobycie nowych followersów jest bezpośrednia interakcja z ludźmi i informowanie ich o tworzonych treściach. Aby to zrobić, musisz wchodzić w interakcje z postami innych użytkowników, polubiając je i komentując.
Każdego dnia staraj się polubić i komentować posty swoich ulubionych twórców oraz angażować się w rozmowy w sekcji komentarzy.
Nie bój się wspomnieć o własnym koncie, jeśli jest to istotne, ale powinieneś unikać pozostawiania niechcianych, nieistotnych komentarzy tam, gdzie możesz. Aby zdobyć followersów w ten sposób, wystarczy naturalnie i autentycznie wchodzić w interakcje z innymi użytkownikami.
21. Jak najlepsze wykorzystanie Instagram Stories
Historie na Instagramie to świetny sposób na autentyczne połączenie się z odbiorcami, a jeśli są używane prawidłowo, mogą pomóc zwiększyć zaangażowanie na koncie i zdobyć więcej followersów.
Historie nie muszą być szczególnie ekscytujące lub edytowane, zamiast tego można ich używać do udostępniania aktualizacji i rozpoczynania rozmów z followersów.
Lubię używać Stories jako alternatywy dla postów na Instagramie, zwłaszcza gdy muszę szybko podzielić się aktualizacją z moimi obserwatorami.
Aby zwiększyć zaangażowanie za pośrednictwem Stories, spróbuj użyć ankiet lub naklejek z pytaniem, aby zachęcić followerów do zaangażowania się i bezpośredniej rozmowy z Tobą. Możesz także dodawać hashtagi i tagi lokalizacji do swoich relacji, aby użytkownicy, którzy jeszcze Cię nie obserwują, mogli je znaleźć.
22. Tworzenie niestandardowych filtrów AR
Filtry rzeczywistości rozszerzonej są bardzo popularne na Instagramie i stanowią świetny sposób na zwiększenie widoczności profilu. Korzystając z narzędzia takiego jak Spark AR Studio, można zaprojektować niestandardowe filtry dla Instagrama i udostępnić je użytkownikom platformy.
Po przesłaniu filtra zostanie on wyświetlony pod nazwą profilu, co może zachęcić ludzi do jego obejrzenia i kliknięcia przycisku obserwowania.
Tworząc filtr, postaraj się stworzyć coś zabawnego lub angażującego. Zapewni to większy potencjał wirusowy, a jeśli wokół filtra pojawi się trend, z pewnością zdobędziesz wielu followers w krótkim czasie.
I pozwala dodać kreatywny akcent do swoich relacji na Instagramie.
23. Tworzenie najważniejszych historii
Historie na Instagramie są widoczne tylko przez 24 godziny. Możesz jednak udostępnić swoje treści na stałe, tworząc wyróżnione historie.
Wyróżnione historie znajdują się między biografią a kanałem postów i są jedną z pierwszych rzeczy, które potencjalny nowy obserwujący zobaczy po wylądowaniu na Twojej stronie.
Podkreślenia historii mogą być świetnym sposobem na przedstawienie swojego konta i pokazanie nowym obserwatorom, czym się zajmujesz. Tworząc wyróżnienia historii, pamiętaj, aby używać tylko najlepszych i najistotniejszych treści ze swojego archiwum.
Możesz utworzyć dowolną liczbę wyróżnień, więc uporządkuj swoje historie w przejrzyste kategorie, które ułatwią nowym użytkownikom i starym obserwatorom znalezienie dokładnie tego, czego szukają.
24. Rozważ przeprowadzenie kampanii reklamowej na Instagramie
Jeśli masz pieniądze na promocję swojego konta na Instagramie, jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz zrobić, jest przeprowadzenie kampanii reklamowej na Instagramie.
W przeciwieństwie do kupowania fałszywych obserwujących od stron trzecich, korzystanie z reklam na Instagramie jest legalnym i bezpiecznym sposobem na zwiększenie liczby followerów poprzez inwestowanie pieniędzy.
Instagram ma rozbudowaną strukturę reklam, która pozwala kierować reklamy do określonych użytkowników na podstawie danych demograficznych i lokalizacji. Możesz także wybrać miejsce wyświetlania reklam, na przykład w relacjach lub na stronie Eksploruj.
Reklamy najlepiej nadają się dla firm, które sprzedają produkty lub usługi, ale można ich również używać jako sposobu na udostępnianie treści i zachęcanie ludzi do śledzenia konta. 25. Rozważ przeprowadzenie kampanii reklamowej na Instagramie
25. Udostępnij swój profil na Instagramie na swoim blogu
Jeśli prowadzisz bloga, który przyciąga odwiedzających, możesz przekształcić odwiedzających w followers na Instagramie, promując swoją stronę na Instagramie na swoich blogach. Możesz zrobić następujące rzeczy, aby promować swoją stronę na Instagramie na swoim blogu:
- Linki do kont w mediach społecznościowych w stopce bloga.
- Osadzanie obrazów z konta na Instagramie w postach na blogu
- Wyskakujące okienka zapraszające odwiedzających do śledzenia
- Konkursy i prezenty dla czytelników bloga, w których można wziąć udział za pomocą przycisku follow-to-enter.
- Link do konta na Instagramie w wiadomościach e-mail do subskrybentów.
Jeśli nazwa Twojego bloga i Twojej marki na Instagramie są podobne lub takie same, czytelnikom bloga łatwiej będzie znaleźć Twój profil. Jeśli nie, pamiętaj, aby przy każdej okazji podawać swoją nazwę na Instagramie, aby zmaksymalizować szanse na przekształcenie odwiedzających witrynę w followers.
To świetny sposób na przyciągnięcie uwagi do treści na Instagramie.
26. Skupienie się na tworzeniu interesujących i unikalnych treści
Możesz wypróbować wszystkie wskazówki, sztuczki i hacki, jeśli chodzi o zwiększenie liczby Instagram followerów ie, ale jednym z najważniejszych czynników jest jakość tworzonych treści.
Jeśli twoje treści na Instagramie są nudne, powtarzalne lub niskiej jakości, żaden wysiłek nie zachęci ludzi do śledzenia twojego konta. Dlatego tak ważne jest, aby skupić się na tworzeniu unikalnych i interesujących treści, które zapewnią rozrywkę obserwującym.
Jeśli chodzi o planowanie treści, spróbuj znaleźć swój własny styl i trzymaj się go. Bądź wyjątkowy i oryginalny i nie bój się próbować nowych rzeczy. Dobrym pomysłem jest również zróżnicowanie typów treści i korzystanie ze wszystkich funkcji Instagrama, takich jak Reels, Live i Stories, a także publikowanie zdjęć w swoim kanale.
Nie wiesz, jakiego rodzaju treści Twoi obserwatorzy chcą oglądać na Instagramie? Zacznij od stworzenia persony dla swoich idealnych odbiorców.
27. Zachęcanie ludzi do podążania za tobą
Jednym z łatwych, ale często pomijanych sposobów na zdobycie nowych followers jest bezpośrednie proszenie ludzi o obserwowanie Twojego konta. Na przykład, jeśli utworzyłeś film lub relację, które Twoim zdaniem mogą dobrze działać, nie bój się podpisać go wezwaniem do działania, takim jak „polub i śledź”.
Może się to wydawać podstawową techniką, ale takie rzeczy dają ludziom znać, że aktywnie starasz się rozwijać swoje konto, a wielu użytkowników doceni Twoje treści i chętnie pomoże Ci osiągnąć Twoje cele.
28. Upublicznij swoje konto
Jeśli chcesz zmaksymalizować liczbę followersów, opublikowanie konta jest koniecznością. Gdy Twoje konto jest publiczne, użytkownicy muszą po prostu kliknąć przycisk obserwowania, a następnie zaczną widzieć Twoje posty w swoim kanale. Gdy jednak konto jest prywatne, użytkownicy muszą poprosić o obserwowanie, a Ty musisz ręcznie zaakceptować ich prośbę.
Chociaż prywatność jest ważna, o ile nie masz konkretnego powodu, dla którego Twoje konto powinno być prywatne, zalecamy przejście na konto publiczne. Publiczne konta na Instagramie są szeroko rozpowszechnione, a upublicznienie konta ułatwi życie Tobie i Twoim nowym obserwatorom. Aby zmienić konto na publiczne, przejdź do Ustawienia > Prywatność > Konto prywatne.
1 komentarz